20 Temmuz 2009 Pazartesi

Dr. Griffie, ilk okul günü ve yeni arkadaşlar;

Bugün (pazartesi) geç yatmış olmama rağmen sabah namazdan sonra bir türlü dalamadım. Çinli ve Hintli komşularımın spa seansları da bunun bir nedeni olabilir tabi ama ilk okul günleri bende (bence) bir tür heyecan da yapıyor. Neyse uyuyamayınca yapacak en iyi şey uyanmaktır. Kalktım ve başladım hazırlanmaya. Mor elbisemi seçtim ilk gün için. Giyindim ve Ayşegül'ün son kalan poğaçasını yiyerek kahvaltı yaptım. Bana yeterli geldiği için başka bir şey yemedim. Her zamanki ekip; Nazmiye, Jacky ve Winchester yola koyulduk. Takriben 7 dakikada F.L. binesına vardım. 10 dakika kadar erken varmışım. Hemen ilk dersin yapılacağı sınıfa doğru yürüdüm. Bir sürü insan kayıt için kapıda kuyruk olmuş. Ben de kuyruk nedir nasıl girilir anlayamadığımdan kenarda telefonumla ilgileniyormuş gibi yapıp gözlem yapmaya koyuldum. 4 adet banko oluşturulmuş, hepsinden teker teker geçip isim etiketi, dosya vb. şeyleri alıp son bankoda fotoğraf çektirmek gerekiyormuş. Gözlemlerim esnasında başörtülü bir kızçe bana gülümsedi. Hi how are you? muhabbetinden öğrendik ki arkadaş İranlı Fizikçi Bahar. Nice to meet you. Biz orda ayak üstü konuşurken, Dr.Griffie kollarını açıp yanımıza geldi. No touch? dedi bize gülerek, biz de tam üstüne bastın dedik. O da kendi jenerasyonunun dokunmaktan hoşlanmadığını ama yeni jenerasyonunun sürekli sarmaş dolaş olduğunu anlattı. Ve bu inancımızı uygulamanın "veryyy difficult" olduğunu belirtti. Görüş görüştür. Komik bir adam.

Kuyruğa girdik, sağdan soldan arkadaşlarla tanışarak ilerledik. Bankoları geçtik ve kendimize yer bulduk. Yarım saat kadar diğer öğrencilerin gelmesini bekledik ve Dr. Griffie duyurularına başladı. En çok sevdiğim 2 duyuru ile başlıyacağım dedi; 1) Meal times duyurusu 2) You re provided one pair of toilet paper, when it finisihed you suppose to provide your toilet paper. Adam oldukça espirili bir adam bizi ders boyunca güldürdü, Allah da onu güldürsün ne diyim. Duyurular bitince dağıldık. Öğleden sonra sözlü seviye belirleme sınavları başlıyacaktı. Benim sınavım ertesi gün olduğu için arkadaşlarımla biraz takılıp yurda döndüm.

Pek çok arkadaş edindim; Çin'den Selena, Hindistan'dan Thia, Filipinden Lnydon, Kore'den Kwon, İran'dan Bahar ve Ebrahim, Sri Lanka'dan acayip isimli 4-5 kişi ve niceleri :P Sınıflarımız belli olduğunda bu arkadaş yazılarına mümkün olduğu kadar görsel öğeler de ekleyeceğim.

Günün sonunda Sakine ablaya yemeğe gittik. Güzel bir öğündü. Yemeğin sonunda Sakine abla bize bir paket yapıp yurtta da yememiz için verdi. Allah razı olsun. Sonra Burçin'in eşyalarını evden alıp beraber yurda geçtik. The End.

2 yorum:

  1. her sabah işe geldiğimdeönce senin sayfana bakıyorum .zeynebim gününü nasıl geçirmiş diye.
    buradayken de her sabah senin odana uğramadan kendi odama geçmezdim..özlüyorum seni yaa
    yazılarına resimlerini de koy hasret giderelim.
    eliff

    YanıtlaSil
  2. Okul yoğun heralde şeker, heyecanla yeni maceralarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil