26 Temmuz 2009 Pazar

Dopdolu bir cumartesi;

Cumartesi günü Raindrop Türk Derneği'nde yabancılar için kahvaltı düzenlenecekti. Öncesinden pek çok arkadaşı davet etmiştik. Rita, Khouloud, Angela ve Slyvia davetimize icabet edenler oldu. Sabah saat 9.30'da kafeteryada buluştuk. Zeynep bizi büyük bir arabayla aldı ve derneğe götürdü. Güle oynaya gittik. Güzel bir self servis masası hazırlamışlar. İçerde 50'ye yakın yabancı konuk var. Aralarında gazeteci ve Texas Tech hocaları da var. Biz bizim grup olarak koltuklara yerleştik. Züleyha yaka kartlarımızı verdi, yakalarımıza yapıştırdık. Biraz muhabbetten sonra yemek başladı. Yiyeceklerimiz aldık, yerimize geçtik. Rita bu kadar çok çeşidi kahvaltı da mı yiyorsunuz diye sordu. Evet dedim, kahvaltı bizde mühim. Yemeğimizi yerken birkaç tane Türkiye tanıtım filmi izledik. Birisi bakanlık tarafından hazırlanmış. Şu fantastik öğeler içeren. Havada uçan semazenler, su üzerinde yürüyen dansçılar falan. Videoyu izlerken Rita'ya dedimki, "Biz Türkiye'de uçuyoruz", Rita; "Evet farkettim, suda da yürüyorsunuz galiba" dedi, gülüştük. Bu fantastik videonun ardından fotoğraf falan çekildik, muhabbet ettik derken kahvaltı bitti ve Zeynep'le kızları yurda bıraktık.

Ben ve Zeynep havaalanına yeni arkadaşımız Çolpon'u almaya gittik. Çolpon Ankara'da okumuş bir Kırgız. Fizik bölümünde doktora yapmaya geldi. Çolpon'u aldık, eve götürdük. Zeynep iki dakikada bir sofra kurup, kendi işlerini halletmek için dışarı çıktı. Biz Çolponla atıştırdık ve muhabbet ettik. Amacım onu muhabbetle oyalamaktı çünkü çok yorgun görünüyordu ve eğer uyursa jetlagi zor atlatırdı. Yemek ve muhabbetten sonra Çolpon eşyalarıyla ilgilenmeye koyuldu. Az sonra Zeynep geldi. Planımız Gül'den bisikletini alıp,arabayla beni ve bisikleti yurda bırakmaktı. Gül'e gittik, bisikleti çıkardık, baktık ki koltuk çok yüksek. Cemile'nin eşinden koltuğu benim için indirmesini rica ettik. Allah razı olsun 5 dakikada koltuğu boyuma göre ayarladı. Bisikleti zar zor arabaya sığdırdık, yurda doğru yola koyulduk. Önce marketi uğrayıp, süt, yoğurt, peynir vb. şeyler aldık. Ardından yurda gittik. Yurda varınca bisikletimi hemen park ettim. :) Kampüs çok büyük olduğu için bisiklet işimi kolaylaştıracak. Aslında okuldan bir bisiklet kiralayacaktım ama Gül bisikletini kullanmadıklarını söyleyince ondan ödünç aldım.

Khouloud mesaj attı ve jogginge gidelim mi diye sordu. Ben de akşam yemeğini yiyip gidelim dedim. Gül'ün sarıp sarmaladığı dolmayı, yoğurt ve tortilla ekmeği ile ısıtıp Sam's Place'e indim. Songül abladan aldığım baklavayı da arkadaşlara tattırmak için indirdim. Beklediğim gibi Rita, Angela, Isidro, Pablo ve çinli bir kız daha kafeteryadaydılar. Baklavayı size bir süprizim var diyip onlara sundum. Herkes tadına baktı çok değildi zira. Çok beğendiler. Rita saat 7'de arkadaşların maçına gideceklerini söyledi ve bizi de davet etti. Ben de joggingten sonra uğrarız dedim. Onlar gitti, Khouloud geldi. Yemeğimizi yedik ve yürüyüşe çıktık. Niyetimiz maça gitmekti ama nerde oynandığını bilmediğimizden önce stadyuma gittik. Ama maçtan eser yoktu. Ben de Angela'yı aradım ama telefon konuşmalarında ikimizde çok kötüydük o yüzden telefona Rita çıktı. Student Union'a gelin Isidro sizi alacak dedi. Hızlıca Student Union'a gittik. Isidro bizi alıp maç yapılan çimenlik alana getirdi. Maç oldukça komikti. Sahanın sınırı yoktu. Out neresi anlamak mümkün değildi. Sahanın sınırları hakkında tartışırken Isidro "Sahanın sınırı Mexico" dedi, çok güldük. :)

Komik bir maçı eğlenceli bir şekilde izlerken, Gül aradı parka gidiyoruz seni de alalım dedi. Ben de 19.caddenin kenarındaki çimenlikteyim dedim. 20 dakika kadar sonra gelip beni aldılar. Göl kıyısında bir oyun parkına gittik. Çay, bisküvi vb. şeyler getirmişler, piknik yaptık. Bol bol fotoğraf çektim. Akşam namazını kılmadığımız için saat 10 olmadan beni yurda bıraktılar ve olaysız dağıldık. :) Bir gün de böylece geçip gitti..... :)