5 Ağustos 2009 Çarşamba

Xin ve Bo'nun Doğumgünü;

Pazar günü sabahı enfes bir kahvaltıdan sonra Zeynep beni yurda bıraktı. Yurtta akşam saat 6'da Shirley'in doğumgünü vardı. Shirley (Xialoni gibi bişey) benim Çinli oda arkadaşımdı, ya da ben öyle sanıyordum. Neyse yurda gittikten sonra biraz Rita'yla takıldım ve ona Shirley'e hediye almak için Walmart'a gideceğimi söyledim. O da ortak olmak istediğini söyledi, kabul ettim. Bisikletimle Walmart'a gittim ve adam gibi bir şey bulamadım. Saçma sapan bir şey de almak istemedim ve güzel bir defterde karar kıldım. Hediye paketi de aldım ve gerisin geri yurdun yolunu tuttum. Biraz odamda oyalandım ve saat 6'ya gelirken heidyemi ve Winchester'ı, Jacky'e koyup aşağıya indim. Yolda Laura'yla karşılaştım. Dedim böyle böyle parti var sen de gel. Parti 6 olmadan başlamış. Bir kafeterya dolusu Çinli! Ben doğruca gidip tanıdığım Çinli'lerin yanına gittim. O sırada Bo geldi bana sarıldı. Ben de arkadaşlık günü niyetine sarıldığını falan düşünüp happy friendship day dedim. Bugün benim doğumgünüm şeklinde cevap verdi. Puffff Doğruca tanıdığım Çinli Slyvia'nın yanına gittim ve çaktırmadan bana doğumgünü karmaşasını anlatmasını istedim. Pazar günü Bo'nun doğumgünüymüş, Pazartesi Shirley'in ikisini birleştirmişler ama Shirley benim oda arkadaşım olan Xiolana mı ney o değilmiş Xin miş. Yani iki ayrı Çinli'nin İngilizce ismi Shirley'miş. Rita'ya mesaj attım gel beni kurtar şimdi hediyeyi kime nasıl vercez? Hediyeyi Shirley'e parti sonrası vermeye karar kıldık.

(Xin & Bo)

(Ben ve Laura)

Laura geldi ve beraber oturduk. Bayağı bir muhabbet ettik. O ailesinden ben ailemden bahsettik. Hoş bir muhabbet oldu. Ben sağa sola bir sürü fotoğraf çektim. Sonra Gonzalo geldi dediki senin makinenle toplu fotoğraf çekilelim. Garsona makineyi vermekle ilgili muhabbet dönüyordu ki gerek yok dedim. Üç ayağımı çantamdan çıkardığım. Woaaawlar yükseldi. :) Neyse dışarıya çıktık. Çeşitli mekanlarda toplu fotoğraflar çekildik. Eğlenceliydi.


Sonra hediyeyi verelim dedik. Bir grup Hintli arkadaşım da (Kavita ve Dhruti) hediyeye ortak olmak istedi. Tamam dedim. Ve saat 12de yani Xin'in asıl doğumgününde hediyesini vermeye karar verip dağıldık. Saat 12 olunca toplanıp Xin'in odasına gidip ona süpriz yaptık. Çok şaşırdı ve mutlu oldu. Bir müddet sarıldık bilmem ne. (Kaç kişiye sarıldım bilmiyorum) Odalara dönüp uyuduk. :) 2 Ağustos Dünya Arkadaşlık Günü imiş. Onu da öğrendik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder