5 Ağustos 2009 Çarşamba

Taşınma işleri;

Takdir edersiniz ki geçtiğimiz haftanın en mühim olayı taşınma işleriydi. Zeynep, perşembe günü toplanmasına yardım etmemiz için ona gitmemizi istedi. O gün benim sınavım vardı. Sınavımdan sonra bizi alacaktı. Öncelikle sınavı konuşalım; sınav listening ve writing idi. Sınav başlamadan önce Terry sınavla ilgili açıklamalar yaptı. Writing testinin; süre kısıtlı olduğunu ama ilk yazacağımız yazının çok kısa olduğunu söyledi, ya da ben öyle anladım. Listening bana acayip kolay geldi ki hiç yanlış yapmadığımı düşünüyorum. Geldim writinge, baktım ev işlerini kimler yapmalı diye bir konu. Aklıma gelenleri örneklerle birlikte belli bir düzene göre yazdım ama Terry'nin açıklamalarını yanlış anlamış olabileceğimden yazıyı kısa tuttum. Zaten kısacık yazıya 45 dakika vermezler kesin bir konuda daha yazı yazıcaz diye düşündüm ve submit tuşuna bastım. O da ne! Sınav bitti. Terry'i çağırdım "doktor bu ne?" diye durumu anlattım. "It's cool!" dedi. Zaten sadece listeningten geçmem yettiği için bu duruma dertlenmedim.

Zeynep sonra bizi aldı. Zeynepin evine gittik. Burçinle ben mutfağı toparlamaya karar verdik. Burçin tabak çanakları sardı ben de yiyecekleri paketledim. 2 saat kadar bir sürede mutfağı tamamladık. Biraz yorulduk tabi. Saat 1 gibi yattık.

Ertesi sabah Zeynep bizi yurda bıraktı. 8.30 da ikimizin de dersi vardı. Derse kadar uyuyalım dedik ama uyku planlanabilen bir şey değil malesef. Dersi kaçırdık! Saat 10 gibi gözümü açtım, Burçin'i çağırdım kahvaltı etmeye. Bir baktık bir dünya millet derse gitmemiş. Önceki gün sınavları olduğumuz için workshop değerini bir anda yitirmiş anlaşılan. :) Velhasıl saat 3 gibi Burçin, Zeynep ve ben yeni evimiz için alışverişe çıktık. Ben ve Burçin yatak aldık. Yatak altlıkları inanılmaz pahalı olduğu için ikinci el bakmaya karar verdik. Odam ve evim hakkında malumat vermiyorum, zira onları ayrı bir yazımda işleyeceğim. (Henüz tam yerleşemediğimiz için malumat vermedim) O gece de Zeynep'te kaldık zira ertesi gün taşınacaktık.

Ertesi gün (cumartesi) sabah 10 gibi bir grup abi geldi eşyalarımızı yeni evimize taşıdı. Taşıma işlemi çok uzun sürmedi, 1-2 saat sonra tüm eşyalar yeni evdeydi. Ben mutfağı üstlendim. Buzdolabını temizlemekle işe başladım. Zeynep buzdolabının raflarını yıkamaya başladı. Sonra Zeynep gitti, Burçin yıkamaya başladı. Velhasıl buzdolabını güzelce temizledik, raflarını yerleştirdik. Buzluktan çıkardığımız donmuş gıdaları vb. şeyleri dolaba yerleştirdik. Sonra ben kuru gıdaları da erzak dolabına yerleştirdim. Bir tek tabak çanaklar yerleşmemişti, onlar da bulaşık makinesindeydi. Ve biz alışverişe gitmeye karar verdik. Walmart'a gidip evimize gıda ağırlıklı bir alışveriş yaptık. Alışveriş dönüşü acıktığımızdan dolayı Elife'lere gittik (onlar da bizimle ayını yere taşındı ve oraya yemek gelmişti). Yemeğimizi bir güzel yedikten sonra eve döndük. Eve girer girmez başka bir odaya uğramadan hepimiz mutfağa daldık. Amaç mutfağı bitirip yarın güzel bir kahvaltı etmekti. Nitekim bir saat kadar bir imece çalışmanın ardından mutfak misler gibi oldu. Yorulmuştuk. Odalara dağıldık ve yattık. İşte böyle dostlar... :)




1 yorum:

  1. Güle güle oturun,sen anlattıkça burnumun direği sızladı özlemden öğrenci evimizi özledim ben de......Ne güzel yıllardı...Kıymatini bil bu günlerin Zeynep'cim inşaallah günün gününden güzel geçer.Allaha emanet ol...Ayten Kaya

    YanıtlaSil