18 Mart 2010 Perşembe

Yeni Ev

Salı gününü ders çalışarak geçirdim diyebilirim. Çok da verimli olmadı gerçi. Basit ofis işi yaptım. Dosyaları falan düzenledim.

Çarşamba günü okulda biraz daha çalıştıktan sonra markete gitmeye karar verdim. Otobüse bindim ve daha önce hiç gitmediğim bir markete gittim. Sonuç olarak kişi bildiği yere gitmeli diyorum. Market hüsrandı. Meyve, yoğurt ve dondurma aldım. Burda her şey inanılmaz tatlı. Dondurmayı yiyemedim. İçinde ne kadar şeker varsa artık. O da hüsran oldu eve döndüm.

Perşembe günü, evimi temizledim. Markete gittim, bu sefer her zaman gittiğim walmarta gittim. Birkaç bir şey alıp eve döndüm. Ardından piyano dersi için okula döndüm. Bu gün piyanoda kötü bir gündü. Performansım kötüydü yani. ama video çekimi yaptık, kapatmayı unuttuğum için uzun sürdü biraz, kesebilirsem yükleyeceğim. Ondan sonra da eve geldim ve The Hours adlı filmi izledim. Pişman oldum. Depresif bir film. İnsanı kötü hissettiriyor sevmem öyle şeyleri. Bu gün evle ilgili bir gelişme oldu. Ev sahibiyle görüştüm, eşyalarımı yazın evimde tutacak ve kiranın yarısını alacak. Ağustosta geri gelince de aynı binada bir odalı bir eve taşınacağım eğer boş bir daire olursa olmaz ise kendi evimde kalacağım. Böylece evi de halletmiş olduk çok şükür. Şimdi size evimden bir kaç kare sunayım, buyrunuz;

Mutfak

Elbise odası (closet)

Evin girişi ve köşede çalışma masası

Yatağım ve kitaplık rafı

Çok amaçlı mutfak masası :P

Banyo

Duş

Namazlık köşesi

Puzzle yığını

Evin camından manzara ve kirli cam :P

İşte bu da benim evim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder