16 Mart 2010 Salı

Bahar tatili devam ediyor;

İkinci gün, Pazar;

Pazar gününü ders çalışmaya adadım. Kahvaltıdan sonra okula gittim. İlk iş yoğun geçen sınav döneminden sonra karman çorman olmuş ders notlarını bir araya toplayıp düzenlemekti. Kütüphanedeki çalışma ofisimden kitaplarımı notlarımı aldım asıl ofisime getirdim. Evdekileri de daha önceden getirmiştim. Bütün notlarımı bir güzel dosyaladım. Eksiklerimi bilgisayardan çıktı alıp ekledim. Daha sonra öğrettiğim dersin sınav sorularını hazırlamaya koyuldum fakat yetişmedi. Hala onun üzerinde çalışmam gerek. Saat akşam üzeri olunca eve döndüm, yemek memek işleriyle ilgilenip, piyano notlarımı aldım müzik bölümüne gittim. Ortalık sessizdi. Hemen kendime boş bir piyano çalışma odası bulup 40 dakika kadar yeni parçalar üzerinde çalıştım. Bir dahaki derste video çekmeye çalişcem. :P Piyanodan sonra kendimi eve attım. Daha önce aldığım 1000 parçalık puzzle masaya kurdum başladım oynamaya. 1000 parça işi zor idi. Nihayetinde vazgeçip uyumaya karar verdim.

Üçüncü gün, Pazartesi;

O da ne! Dışarısı kar yağmur tam kış havası. Bu soğukta dışarı çıkmayı hiç sevmediğimden evde oturmaya karar verdim. Kahvaltının ardından puzzleın başına oturdum 2-3 saatlik bir uğraştan sonra muradıma erdim. Biraz bulaşık yıkadım. Yüzlerce türk dizi programı izleyip geceyi ettim. Bu arada nefis bir kuru fasulye ve pilav pişirdim. Yoğurdum yoktu ama bakkala gidip limonata almıştım. Onunla idare ettim. hehehehe Anlıyacağınız pazartesi günü evde öylesine bir gündü. Bir kaç puzzle fotolarıyla burayı şenlendireyim bari. Öpüldünüz.


(500 parça, yelkenliler)

(500 parça, şekerci dükkanı çok şirin di mi?)

(500 parça, kapılar)

(500 parça, Manhattan, New York)

(500 parça, Rus mimarisi)


(1000 parça, master piece :P)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder