22 Mart 2010 Pazartesi

Bahar tatilinin geri kalanı ve yeniden okul,

Cuma günü eski evime gittim, arkadaşlarla hasret giderdim. Kızların arabasını alıp hızlı bir alışveriş yaptıktan sonra hepberaber cuma toplantısına gittik. İyi oldu çoktandır görmediğim arkadaşlarımı da görmüş oldum, hasret giderdik. Ardından kızlar onlarda kalmamı istediler ama eve gitmem gerektiği için eve döndüm.

Cumartesi günü günü ders çalışarak geçirdikten sonra akşam son otobüsle kızlara gittim. Yatıya misafirliğe. Gülsanem de geldi. Hep beraber Zeynep'in müthiş yemeklerini yedik. Muhabbet sohbet derken biraz ders çalıştık, kitap okuduk ve uyuduk.

Pazar sabahı, bahar tatilinin son günü olması nedeniyle güzelce uyuduk. Kalkınca hemen kahvaltıyı hazırladık, yemeye koyulduk. Bir müddet sonra Burçin (kendisi artık resmen şoför) beni eve bıraktı. Sağolsun. Güzel bir gündü. Pazar gününün geri kalanını evde aylaklık ederek geçirdim. Tabi bu 3 gün de piyano derslerimi aksatmadım. Hocam dersi videoya çekeceksek gerçekten iyi olmalı deyip durdu zira. Bakalım çalışıyorum ama hala teknik olarak kötüyüm. Hoca bazen sağ elimi beğeniyor bazen sol elimi. İkisini bir anda henüz beğendiremedim.

Pazartesi yani bugün okul tekrar başladı. Çocukları sabah ilk iş sınav yaptım. Ders bırakmanın son günü çarşamba olduğu için hemen notlarını yükledim. Böylece 2 gün içinde karar verebilirler devam edip etmeyeceklerine. Öğle yemeğimi ofiste yedikten sonra doktora gittim tekrar kontrole. Doktorla biraz muhabbet ettikten sonra eve geldim dinlenmeye. Az sonra okula gidip birkaç çocuğu sınav yapıcam. İşte hayat böyle akıp gider, anlamazsın. Öperli.

1 yorum:

  1. Bebişim doktorla ne konuştunuz?
    Piyanoda iki elinin aynı anda güzel çalmasını dört gözlen bekliyoruz:))
    Öperli ben de

    YanıtlaSil