18 Ekim 2009 Pazar

Kültür Günü

Geçen cuma günü, yabancı diller bölümünde kültür günü vardı. Kültür gününde, dil bölümündeki yabancı asistanlar kendi ülkelerine ait bir masa oluşturuyor, yöresel kıyafetlerini giyiyor ve kültürel yiyecekler servis ediyorlar. Laura beni önceki gün davet etti. Bayağıdır görüşmemiştik, süper olur dedim.

Öğle arası koştur koştur yabancı diller bölümüne gittim. Bir curcurnaki sormayın. Bir sürü değişik ülkeden bir sürü adam. Meksika masasına gidip Laura'yı sordum. Gelmemiş, meğer hastalanmış, cep telefonunu da ofiste unuttuğu için bana haber verememiş. Neyse onu göremediğime üzülsem de bir sürü ülkenin kültürünü gözlemlemek oldukça hoştu. Tanıdık tanımadık herkese fotoğraf çektim. Japonca adımı yazdırdım, Korece adımı yazdım. :) Koreliler beni tebrik ettiler. :) Fransızlar ve Almanlar soğuk adamlardı hiç yaklaşmadım. İspanyollar, Meksikalılar ve Asyalı grup oldukça cana yakındı. Ruslar zaten arkadaşımdı. Özbekistan bizden biriydi. Arap dünyası, Tunus, Suriye, Lübnan, Suudi Arabistan ile temsil edilmişti. Herkes kendi yemeğini elimize tutuşturdu durdu. Çok lezzetli bir şeymiş gibi muamele edip mecburen çaktırmadan çöpe attım. Malum yenir mi yenmez mi bilemediğimden. İşte bu enteresan ve renkli güne dair kareler;

(Özbekistan)

(Rusya/Ukrayna)

(İspanya)


(Mısır/Tunus)

(Türkiye)

(Peru)

(Çin/Tayvan)

(Kore)

(Meksika)

(Amerika)

2 yorum:

  1. Haha Amerika'nın da mühürü mü meşhurmuş? Süper. E kovboy movboy tanıtsalardın. Newyork'un çıplak gitaristi de olabilirdi:P Zibidi herif. Geçen burda da oldu böle bişey ha ama sizinki daha ciddi görünüyor. Güzel hazırlanılmış gibi. Meksika da iddalı!

    Pembe bisikleti meraktayım, sahalarda görmek isteriz.

    Kız arkadaşların resimlerini koyuyorsun, müsadeleri var mı?

    Dün akşam yani aslında gece ama sabah diyelim, karışık hikaye, Zeynep ordan dönmez dedim. Yok dönmez. Sonrada dedim ki ya dönme zaten, sakı dönme. Aklın varsa...

    Biliyorum haftaya başka şekilde düşünecem ama bu haftaki duygularım bu şekilde.

    Öpüldün gülen bayan...çokça..

    YanıtlaSil
  2. Pembe bisiklet pek yakinda blogta yerini alacak insallah.
    Arkadaslarin izni olanlari sadece koyuyorum. Yoksa daha cok fotograf var. Teessuf ediyorum ayrica.
    Burdan donerim donmesine de Turkiye'ye olur mu bilmem. Cok acayip planlar var. Bu arada sen kimsin ya? Fatos?

    YanıtlaSil