3 Eylül 2009 Perşembe

Kartal KSM Dikkatine;

Sevgili dostlarım,

Yorumlar yazıyorsunuz, yeri geliyor google talktan mesaj atıyorsunuz. Ben cevap veremiyorum. Ama neden? Çünkü saat farkı, kullandığım bilgisayarın farklı olması, zaman kısıtlılığı gibi pek çok faktör. Sonra düşündüm nasıl olsa burayı okuyorsunuz. Burdan bir post neden atmayayım?
Pek çok sorum var.
Öncelikle Zeynep fotoğrafları aldım. Hasan Ali çok tatlı bir bebiş maşallah. Napıyorsun annelik nasıl gidiyor? Yerine kim geldi? İşe tekrar başlıycak mısın?
Aslı bloğumu okuyor mu bilmiyorum. Ona da pek çok sorum var. Mümkünse bana bebişin fotoğrafını da gönderin. Çok selam söyleyin.
Elif kafanı yerim. Çoluk çocuk nasıl? Birol abi Ramazanda evde yemek pişiriyor mu? Annen teyzen kardeşin vb. nasıllar? Herkese çok selam ederim. Kuzenin evlendi mi? İş buldu mu?
Ayten abla maillerini de yorumlarını da okuyorum. :) Biraz eşşeklik ettim kusura bakma. En kısa zamanda sana döneceğim. :) Daha da nasılsın? İş güç nasıl gidiyor?
Lebibe son görüşmemizde Ankara'ya gelcektin kahve içecektik, yapamadık kuzum. Nasılsın? Hasta sayılarınla ilgili gelişme var mı?Araba aldın mı? :)
Sevgü, naber? İnan lab ortamında horon oynamayı özledim. Bir de tokyoya uçan dursun fıkrasına hep gülüyorum. Sen napıyorsun? Hayatında gelişmeleri bana bir özetleyiver.
Asuman abla geçen gün bir çocuk psikoloğuyla tanıştım da aklıma düşüverdin. Hayat nasıl gidiyor? Annen nasıl? Zayıfladı mı benden sonra? :)
Nisanur evlendin tabi. Bir iki düğün fotoğrafı fena olmazdı. Evlilik hayatı nasıl gidiyor?
Gülseren abla nasılsın? İş güç durumlarında gelişme var mı? Çoluk çocuk nasıl?
Fatma abla bloğumu okuyor mu bilmiyorum. Ona da selam söyleyin. Bir de sağlık durumu nasıl oldu? Trombositlerde gelişme var mı?
Ve Esra Yeni. Hastaları naptın? Vedalaşırken çok üzücü oluyor değil mi? Sen şimdi hazırlık telaşesi içindesin tabi. Anlıyorum seni dostum. İnşallah her şey süper olur. Haberleşelim. Beni habersiz bırakma oralara gidip!



Herkeslere bol bol selam ederim. Harbiden özledim sizi. Sorularımı yorum şeklinde cevaplayabilirsiniz. Hepinizi öpüyorum.

4 yorum:

  1. Vefalı dostumuz ,
    harbi mektup olmus , eski günlerde yazılanlar gibi pulu da olsa tam olacakmıs.Ben onu yapardım Viyanada ilk zamanlar desenli mektup kagıtları ve bilumum kartpostallar yollardım aileme.AAaah nerde o eski zamanlar :p .Kendim adina ve kızlar hakkında gelismeleri sana bildireyim takiben.Haftaya gidiyorum Ankara, sen de gel :), nasılsa ben yine gidecegim nisanda da gelsen olur eheh.Durum pek parlak degil anlayacagın , ders calısacaktım ben senle ya gittin.Araba aldım ve bıktım bile, tehlikeli bi zanaat , kaba ve lakayt soforler icinde.Ise atıyorum kendimi , ona sükür.
    Elif izinde bu hafta , evini paklayarak geciriyormus günü.Esra da ayrıldı , Yeni'nin yerine yenisi gelmeyecekmis , hastalar diyetısyensiz kaldı , sessiz cıglıklarını duy ordan :p.Alıstın sen de Texaslı oldun harbiden bayagı cümbüs orası bolgadan takıp edıyoruz ailecek cok begenıyle izliyoruz :).Kendine cok iyi bak canım , günün dünden güzel olsun.
    Kissess

    YanıtlaSil
  2. ya ne kadar hüzünlü herkes o ilk, mutfaktaki fotoğraftaa... bakışlara bak..
    ablam, aynen dediğin gibi, vedalaşırken hüzünlü oluyor. bi de benden sonra yerime biri alınmayacakmış, hastalar ortalıkta kalmış oldu biraz, nası bi sorumluluk almışsam üstüme, ona da içim acıdı.. ve 3 ay ne çabuk geldi geçti. şu gönderdiğin fotoğraflar sanki yeni çekilmiş gibi.. yeni alışıyorum derken ayrılık vakti geldi çattı.. (kızlar, benim ayrılık fotoğraflarını da göndericem yakında, bakalım hangisinde daha hüzünlü çıkmışsınız!! len herkes benimkinde 32 diş gülüyo be, ayıp ayıpp:)))
    hazırlıklar da son sürat devam ediyo dicem ama, niyeyse hiç hazırlanasım yok be ablam.. o kadar koşturduk, kabul alcaz, vize alcaz vs... şimdi niyeyse bi durgunluk geldi, cidden gidiyorum galiba diyorum:) neyse ki öyle çok uzaklara gimtiyorum, ingiltere dediğin istanbul ankara kadar bi zaman.. atlar geliriz allahın izniyle.. ama şu valize ne koysam, onu bilemedim, bakıp bakıp duruyorum:) fikir versene, ne koyayım?

    YanıtlaSil
  3. canım zeynebim
    mektubunu aldım çok sevindim.(eskiden mektup aldığımda karşılık olarak ilk önce bu cümleyi yazardım :))bizler iyiyiz seni de yazılarından takip edince inan gönlüm huzura eriyor irtibatı koparmıyoruz diye.geçen hafta izinliydim bir hafta evde ibadetle meşkul oldum evde iftar verdim elim yüzüm nurlandı valla :))
    sorularına gelince elbette her akşam iftar yemeğimizi birol abin hazırlıyo.akşam işten gelince bir giriyo mutfağa aynı anda hem çorba hem allengirli bir ana yemek, pilav ,salata ve tatlı hepsini hazırlıyo ben de ona yamaklık yapıyorum :))
    böylece ramazan çok kolay geçiyor.çocuklar iyi şükür yeğen orhan evlendi ancak hala iş bulamadı ne iş olsa yaparım modunda ama o da çıkmıyo sen de dua et hocam.annem teyzemle kulaklarını çınlatıyoruz görüşürsen çok selam söyle diyolar selamları var.
    esra ayrıldı yerine diyetisyen alınmayacakmış ee baktılar gelen bir kaç ayda yurt dışına çıkıyo baş edemediler yani :))
    çok opüyorum seni arkadaşlarına da çok selamlar
    allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  4. CANIM,
    BENDE İLGİYLE BLOGUNU TAKİP EDİYORUM.YENİ YAZILARINI OKUDUKÇA MUTLU OLUYORUM.BENDE HERŞEY BİLDİĞİN GİBİ...TEK DEĞİŞİKLİK KIZIMIN OKUL HEYACANI.MALUM BU SENE 1. SINIFA BAŞLIYCAK ARTIK BİZDE OKULLU OLACAĞIZ.
    ULEN BU FOTOYU NEDEN KOYDUN BURAYA BÜTÜN DÜNYA BİZİ İZLEYECEK ŞİMDİ TELİF HAKIMI İSTERİM :)HERŞEY GÖNLÜNCE GÖNLÜN HAKÇA OLSUN.ALLAHA EMANET OL...AYTEN

    YanıtlaSil