5 Kasım 2009 Perşembe

Futbol Gecesi

Çarşamba günü okuldayken Laura'dan futbol oynar mısın diye bir mesaj aldım. Neden olmasın diye yanıtladım tabi ki de arkadaşı.

Yabancı diller bölümünden arkadaşlar bir futbol takımı kurmuşlar. Okulun sahalarından birinde her çarşamba maç yapılacakmış. Burda futbol kız işi. Erkekler genelde Amerikan futbolunu tercih ediyor.

Ders çıkışı eve gittim. Eşofmanımı ve spor ayakkabılarımı giyip yola koyuldum. Okulda Laura ile buluştuk. Başka bir ispanyol arkadaş bizi arabasıyla alıp sahaya götürdü. Sahaya bir gittim ki bildiğin stadyum büyüklüğünde. Nedense Türkiye'de gibi yarım boy çim sahalarda oynayacağımız düşünmüştüm. Ama saha bildiğin stadyum kadar geniş. İstersen krampon, dizlik, koruma giysileri gibi şeyler de kiralamak mümkün.

Sistem şöyle, takımını kurup sahaya gidiyorsun. Sahada hali hazırda kurulmuş başka bir takımla eşleşip oynuyorsun. Bildiğin futbol maçı, kurallar aynen uygulanıyor. İki yan, bir orta hakem var, hakemler forma giyiniyorlar ve ellerinde tabiki bayrakları var. Sarı kart, kırmızı kart her şey tamam.

Maç başladı beni sol kanat ortaya verdiler. Kızlar çok manyak oynuyor tabi. Hele karşı takım acayip oynuyor. Maç ilerledikçe (biz golleri yedikçe) herkes nerde oynamak isterse orda oynamaya başladı. Ben de top sürmekte iyi olmadığım için ikinci yarıda defansa geçtim. Defansta daha başarılı olduğumu söyleyebilirim.

Neyse maçın sonunda bizim takım yenildi. Maç bitince herkes karşı takımın oyuncularıyla tokalaşıyor. Hakemlerde kenarda yan yana diziliyor. Gidip bi de onlarla tokalaşıyorsun falan sanki milli maça çıktın. Atmosfer adeta bir Avni Aker.

Her çarşamba oynanacakmış. Görünen o ki bu dönem çok vaktim olamayacak. Ama gelecek dönem bir çift krampona ihtiyacım olduğu kesin. Esen kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder